Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 11:50:27 +0300

Tere!

Narva-Jõesuu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/07802 aadressile Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Suur-Lootsi tn 
1// 1d// Suur-Lootsi tänav L1 (promenaad) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastame kooskõlastamiseks ehitusloa taotluse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27027354>  (menetlus nr: 
437253), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Narva-Jõesuu Linnavalitsus) või menetleja (RENE ZORIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister